طراحی کارت ویزیت آموزش چگونه انجام می شود؟

طراحی کارت ویزیت آموزش

توضیحات

طراحی کارت ویزیت آموزش این روزها از جمله مباحث بسیار کاربردی و مطرح در دنیای تبلیغات است که بسیاری از مدیران آموزش همواره به دنبال طراحی کارت ویزیت مرتبط با آموزش با بهترین کیفیت هستند.طراحی کارت ویزیت برای آموزش در حال حاضر از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و می تواند از بهترین گزینه های تبلیغات گسترده باشد.

طراحی کارت ویزیت آموزش

در 10 ثانیه اول مشتریان درباره شرکت شما قضاوت خواهند کرد. بنظر غیرواقعی میرسد ولی این همان اتفاقی است که برای یک کتاب و براساس طراحی جلد آن می افتد. رعایت اصول در طراحی کارت ویزیت میتواند تاثیر مثبتی بر مشتریان شما در نگاه اول داشته باشد.

در کارت ویزیت فضای خالی داشته باشید

اطلاعات زیادی وجود دارد که مشتری با توجه به نیازی که دار از شما می خواهد تا آن ها را در کارت ویزیت جا دهید؛ به همین دلیل است که می گوییم تمامی فضای کارت را با طرح ها و آبجکت ها پر نکنید.

قبل از طراحی کارت ویزیت لازم است مقداری تفکر کنید؛ طرح را در ذهن تان تجسم کنید. مطالب را خلاصه نویسی کنید و سپس پشت سیستم بنشینید.

رنگ و سایز کارت ویزیت

قبل از شروع طراحی کارت ویزیت مشخص کنید که آن را با چه ابعاد و روشی قرار است چاپ کنید. نوع فایل و سایز کارت را از چاپخانه ای که میخواهد آن را برای شما تولید کند بپپرسید. سایز معمول برای طراحی کارت ویزیت 84 در 55 میلیمتر است و بهترین سایزی که میتوانید در آن طراحی کارت ویزیت را انجام دهید 1039 در 697 پیکسل خواهد بود. برای اطمینان از کیفیت نهایی کار تصاویر بکار رفته در آن باید حداقل 300 dpi باشند.

طراحی کارت ویزیت را بر اساس CMYK انجام دهید و تنظیمات برنامه خود را به هیچ عنوان بر روی RGB قرار ندهید. در CMYK رنگ سفید توسط کاغذ چاپ تامین میشود و امکان ساخت رنگ سفید نیست.

طراحی کارت ویزیت آموزش

طراحی ساده خود را داشته باشید.

امروزه زیباترین طرح های کارت ویزیت طرح های ساده هستند. زیرا طرح های ساده متن را بهتر درون خود جای گذاری کرده و حواس مشتری به آبجکت ها و طرح های زیاد موجود در کارت ویزیت پرت نمی شود.

از کیو آر کد استفاده کنید.

بهتر است از کیوآر کد استفاده کنید تا بتوانید مشتری را سریع تر به صحفه مورد نظر (پیج اینستاگرام، سایت یا …) انتقال دهید.

فقط لازم است با استفاده از اپلیکیشن های بارکد خوان بارکد را بارگیری نمایند تا دسترسی فوری و سریعی به کسب و کار شما داشته باشند.

از حاشیه ها پرهیز کنید.

ممکن است حاشیه در لبه های کارت ویزیت بسیار طرح را زیبا کند اما توجه داشته باشید 99% دستگاه های چاپ از درصد خطا برخوردار هستند. پس اگر تمایل دارید حاشیه یا کادر دور کارت ویزیت قرار دهید بهتر است آن را با فاصله 1 سانتی از لبه آن قرار دهید.

استفاده از رنگ مناسب در طراحی کارت ویزیت

انتخاب رنگها در هر طرحی تاثیر بسزایی خواهد داشت و طراحی کارت ویزیت نیز از این قاعده مستثنی نخواهد بود. رنگهای شارپ و چشمگیر میتواند توجه افراد را به کارت شما افزایش دهد ولی در نظر داشته باشید که استفاده از آنها به سادگی و زیبایی طراحی کارت ویزیت شما لطمه نزندو همچنین سعی کنید همخوانی مناسبی بین رنگهای به کار رفته در سایت، سربرگ، تبلیغات و طراحی کارت ویزیت خود برقرار کنید.

ابزارهای رایگان و آنلاین زیادی برای پیشنهاد ترکیب رنگ مناسب در اینترنت یافت میشوند، در همین وبلاگ نیز مقاله ای با عنوان انتخاب ترکیب رنگ مناسب ارائه شده است که میتواند در طراحی کارت ویزیت نیز به شما کمک کن

طراحی کارت ویزیت آموزش

طراحی کارت ویزیت آموزش به چه معنا و مفهوم است؟

طراحی کارت ویزیت برای آموزش این روز ها در در حوزه آموزش بسیار قابل توجه است.تمامی آموزشگاه ها و مدارس نیاز به کارت ویزیت برای معرفی هر چه بهتر خدمات خود برای افراد یک جامعه دارند.از آنجا که تعداد آموزشگاه ها و مدارس این روز ها در تمامی شهرها و کشورها بیشمار است نیاز به تبلیغات گسترده به طبع نیز بیشتر و بیشتر می شود.

طراحی کارت ویزیت آموزشی شامل چه مراحلی است؟

طراحی کارت ویزیت برای آموزش همانند سایر طراحی کارت های ویزیت شامل مراحل متعددی است که می بایست تمامی آن ها به ترتیب و با دقت پشت سر گذاشته شوند.مراحل طراحی کارت ویزیت برای آموزش معمولا بستگی به طرح های منتخب شما عزیزان برای طراحی کارت ویزیت برای آموزش دارد.

یکی از مهمترین مراحل طراحی کارت ویزیت برای آموزش طراحی کارت ویزیت در سایز استاندارداست که حتما می بایست در پروسه طراحی کارت ویزیت برای آموزش این مرحله بسیار مهم را مدنظر داشت.طراحی کارت ویزیت برای آموزش بسیار می بایست با دقت انجام گردد تا در فرصت کوتاه منجر به جذب تعداد بسیار زیادی از مشتریان گردد.

طراحی کارت ویزیت آموزش شامل چه نکاتی است؟

طراحی کارت ویزیت آموزش همانند سایر طراحی ها شامل نکات بسیار مهمی است که تمامی آن ها می بایست با حوصله و دقت کافی رعایت شوند.یکی از نکات بسیار مهمی که در این بین حائز اهمیت است هماهنگی بین تصاویر و متن ها می باشد.در طراحی کارت ویزیت برای آموزش می بایست به این نکته توجه داشت که تمامی تصاویر و متن های مندرج بر روی کارت ویزیت می بایست با یکدیگر هماهنگ باشند تا در انتها منجر به جذابیت بالای کارت ویزیت مذکور شوند از این رو انتخاب تصاویر از نکات بسیار مهم است.

مدت زمان تحویل

زمان تحویل کار 3 تا 5 روز کاری  در برخی موارد بسته به سفارش مشتری این مدت زمان بیشتر می شود اگر سوالی داشتید با ما تماس بگیرید. 

آدرس ما در اینستاگرام

مارا در اینستاگرام دنبال کنید و سوالات و سفارشات خود را ثبت کنید