نکاتی راجب طراحی کارت ویزیت

طراحی کارت ویزیت

توضیحات

طراحی کارت ویزیت

کارت ویزیت کارتی میباشد که اطلاعات یک کسب و کار را درباره‌ی یک شرکت یا این که یک شخص ارائه میدهد. قابل ذکر است که‌این کارت ها لزوما برای کسب و کار ها نبوده و برای معرفی فردی و شغلی یک یا این که چند شخص نیز می توان بهره مند شد. پس نیازی نیست که حتما فروشنده یا این که صاحب شرکت باشید. در صورتی‌که به صورت شخصی خدمات یا این که آموزشی را ارائه می دهید، به فکر طراحی کارت ویزیت خود باشید.

نمونه کارهای طراحی کارت ویزیت

چندین راه برای اینکه هرچه زودتر کارت ویزیت خود را داشته باشید، پیش روی شما قرار دارد. اول اینکه از پوسته های آماده و محیط های رایگان طراحی کارت ویزیت استفاده کنید و با جایگزین کردن اطلاعات خود در کسری از ثانیه به یک کارت ویزیت مطلوب و به صرفه دسترسی پیدا کنید. دوم اینکه میتوانید به مراکز خدمات طراحی و چاپ کارت ویزیت مراجعه کنید و با صرف هزینه های بیشتر، آنچه می خواهید را پیشنهاد دهید. در حالت سوم نیز می‌توانید از خدمات طراحی آنلاین کارت ویزیت بهره ببرید و با پرداخت هزینه های بسیار مناسب، کارت ویزیت تخصصی و پباده سازی شده را تحویل بگیرید. مزیت های شیوه سوم این میباشد که در کنار صرف مخارج کمتر، در زمان کوتاه تر و به صورت پشتیبانی های بعداز تحویل نیز می‌توانید با طراحان در ارتباط باشید. این دقیقا همان کیفیت و رضایتی میباشد

طراحی کارت ویزیت

برای همین بهترین خط مش این است که نمونه کارها را در اول کار مشاهده کنید و آنها‌را با کسب و کار خود تطبیق دهید. در کنار اینها از ایده های موجود در آنان استفاده نمائید. ما تعدادی از نظرات و کارت های طراحی گردیده را برای شما به نمایش گذاشته ایم. کارت هایی که به کسب و کار جان میدهند و آن را در یک منطقه به گردش درمی آورند.

اصول اول طراحی کارت ویزیت

سوای اطلاع داشتن در رابطه پایه‌ترین اصول و مراحل کارتان نمی‌توانید طراحی کارت ویزیت را آغاز نمائید. با اطلاع داشتن از موارد زیر می توانید کارت ویزیت خود را به بهترین صورت طراحی فرمائید:

سایز کارت ویزیت : به‌صورت معمول سایز کارت‌های ویزیت برابر ۸۴*۵۵ میلی‌متر میباشد، اما می‌توان با پرداخت هزینه‌ای بیشتر آن را در ابعاد کوچک‌تر یا این که در صورت لزوم بزرگ‌تر نیز چاپ کرد

جنس کارت ویزیت : شما می توانید با انتخاب جنس‌های مختلفی غیر از مقوا، کارت ویزیت خود را متفاوت‌تر کنید، چوب، فلز، پلاستیک و … همه می‌توانند برای این هدف مورد استفاده قرار گیرند. با انتخاب جنسی متفاوت می توانید کارت خود را بسیار به‌یادماندنی و تأثیرگذار نمایید. گاهی میتوانید از چیزهایی چون حافظه‌های فلش و … نیز برای این کار بهره بگیرید. این چنین کارت شما مورد استفاده دائم قرار می گیرد و هیچ‌وقت اسم شما از جلوی چشم مشتریان کنار نمی‌رود.

برش‌ها : برش خوردن کارت‌ها در چاپخانه‌ها لزوماً نباید مستطیلی و مستقیم باشد. شما میتوانید طرح کارت خود را متفاوت بزنید و یا این که حتی در میانه‌های کارت خود برش‌های مختلفی داشته باشید. قابل ذکر میباشد این موارد موجب بالا رفتن هزینه‌ها باشد. ولی در صورتیکه حاضرید برای بیشتر به چشم آمدن کمی هزینه نمایید پس این راه حل میتواند هیجان‌انگیز باشد.

رنگ و طرح : رنگ‌های مات، براق، اکلریک، تک‌رنگ و چندرنگ در کنار هم، با انتخاب صحیح هرکدام از این موارد می توانید کارت ویزیت خود را بهتر طراحی نمایید. همینطور طرح‌هایی که بر روی کارتتان استفاده میکنید بهتر است متفاوت و خلاقانه باشند. اگر شغل شما ایجاب می‌نماید که مقداری متفاوت‌ و آزادانه‌تر کار فرمائید از چیزی نترسید و ریسک‌پذیر باشید. استفاده از رنگ های شلوغ می توان در چاپ کارت ویزیت برای شما دردسر ساز گردد توصیه میشود در انتخاب طرح مورد نطر خورد برای چاپ کارت ویزیت دقت لازم را به عمل آوردید. همان‌طور که پیش از اینً گفته شد تأثیر اولیه همیشه به یاد ماندنی میباشد!

طراحی کارت ویزیت

کارت ویزیت خود را به چه شکل انتخاب کنم؟

یکی از مهم‌ترین مرحله ها، مرحله انتخاب نهایی شما میباشد. اگر نوع کارت ویزیت خود را به درستی تعیین نکنید، در کوتاه مدت مجبور به تغییر یا تعویض آن خواهید شد. برای همین به نکات مهم در هنگام پیشنهاد و طراحی کارت ویزیت دقت داشته باشید. قدم های زیر را در هنگام انتخاب کارت ویزیت در نظر داشته باشید:

آیا کارت ویزیت من با حرفه‌ای که دارم مطابقت دارد؟

آیا هر کس به من مراجعه نکرده و مرا نمی شناسد، میتواند نوع خدمات من را تشخیص دهد؟

آیا اشخاص به راحتی می‌توانند با من ارتباط بگیرند و نشانی مرا پیدا کنند؟

آیا کارت ویزیت من نگاه مشتری ها را به خود جذب می نماید؟

آیا با دیگر طراحی کارت ویزیت ها تفاوت خاصی دارد؟

تا چه اندازه طراح کارت ویزیت پشتیبانی بعد از تحویل دارد؟

آیا جنس و متریال کارت ویزیت من ماندگاری دارد، یعنی امکان دارد سال بعد نیز همانطور سالم و شیک به نظر رسد؟

دسته بندی براساس اندازه کارت ویزیت

طراحی کارت ویزیت در متداول ترین حالت در ابعاد 55 در 84 میلیمتر انجام میگردد. برای همین حالت پیش فرض صفحه طراحی کارت ویزیت را اکثرا روی 697 در 1038 پیکسل قرار می‌دهند. البته در کنار اینها می‌توانید کمی خلاقیت به خرج دهید و از اندازه های مربعی یا این که شکل های دیگر از جمله کارت ویزیت دایره ای، هشت ضلعی و … نیز به فراخور کسب و کار بیزینس خود استفاده نمائید.

مدت زمان تحویل

زمان تحویل کار 3 تا 5 روز کاری  در برخی موارد بسته به سفارش مشتری این مدت زمان بیشتر می شود اگر سوالی داشتید با ما تماس بگیرید. 

آدرس ما در اینستاگرام

مارا در اینستاگرام دنبال کنید و سوالات و سفارشات خود را ثبت کنید