طراحی کارت ویزیت طلا و جواهرات

کارت ویزیت طلا و جواهرات

توضیحات

پباده سازی کارت ویزیت طلا و جواهرات مزیت‌ها و کاربردهای گوناگون و زیادی دارد چنانچه در ابتدا و آغاز راه کسب‌وکار میباشید بایستی بدانید هر کسب‌وکاری درزمینه های مختلفی ازجمله طلافروشی به‌این کارت ویزیت نیاز دارد. شاید بتوان اظهار‌کرد یک کدام از مهم‌ترین کاربردهایی که کارت ویزیت طلافروشی برای مشتری های که این کارت‌ها دریافت می‌نماید میتواند داشته باشد موضوع اطلاع‌رسانی میباشد.

بعضی اشخاص که برای طراحی کارت ویزیت زیورآلات و جواهرات مراجعه می‌نمایند و پیشنهاد چاپ را می دهند ممکن است از مهم‌ترین کاری که‌این کارت های کوچک انجام میدهند اطلاع دقیقی نداشته باشد. به همین جهت دقتی بر روی مهارت و تجربه طراح ندارند و ممکن است بعداز تحویل کار باکارت های بی‌کیفیتی روبرو گردید که‌این کارت‌ها به‌هیچ‌وجه نمی‌توانند به‌تنهایی برای تبلیغات کافی باشند و می بایست به طبعً در کنار این کارت‌ها کارهایی دیگری نیز انجام داد.

اطلاعات کلیدی بر روی کارت ویزیت طلا و جواهرات

در‌صورتی‌که قصد دارید چاپ کارت ویزیت طلافروشی داشته باشید می بایست به اطلاعاتی و موضوعاتی که درروی کارت های ویزیت طلافروشی چاپ میگردد توجه فرمائید. بایستی صرفا اطلاعاتی محدودی که مشتری‌های شما به آنان نیاز دارند روی کارت ویزیت طلافروشی آورده ‌شود. در‌صورتی‌که شما پباده سازی کارت ویزیت طلافروشی خود را به اشخاص کارشناس که در ارائه طرح لایه باز کارت ویزیت طلافروشی مهارت دارند سپرده باشید بایستی به نظرهایی که آن اشخاص حرفه ای به شما می دهند توجه نمایید.

معمولاً متخصص‌ها پباده سازی کارت ویزیت طلافروشی به شما میگویند از درج مواردی که اهمیت ندارند بر روی کارت بپرهیزید. و همینطور پیشنهاد می‌نمایند مواقعی که در پباده سازی کارت ویزیت طلافروشی بایستی روی کارت درج گردد شامل روش‌های متعدد برقراری ارتباط با صاحب کسب‌وکار طلافروشی، اسم تجاری، نام خانوادگی، لوگو، باشد همینطور نشانی مربوط به جواهرفروشی نیز بایستی در کارت‌ها درج گردد.

کارت ویزیت طلا و جواهرات

درج نکات اضافی در کارت ویزیت طلافروشی ممنوع

با توجه به توضیحات که در بالا گفته شد با نظر که متخصص‌ها که کارت طراحی‌ کارت ویزیت طلا و جواهرات می‌نمایند بایستی اطلاعات بااهمیت روی کارت ویزیت جواهرات درج گردد که مطابق با نظر کارشناس‌ها طراحی کارت طلافروشی باشد در حالتی‌که به نظر کارشناس‌ها طراح کارت طلافروشی دقت نشود امکان دارد برخی از نوشته‌ها که واقعاً اهمیت ندارند روی کارت‌ها درج گردد.

درج کردن توضیح اضافی و نکته های درباره طلافروشی که لزومی ندارد باعث می‌شود طلا کارت شما چندان لوکس و اساسی جلوه نکند و این تصور را در ذهن مخاطب و مشتری های که کارت ویزیت طلافروشی رادارند به وجود بیاورد که کسب‌وکار طلافروشی شما به مقدار کافی قابل‌اعتماد نیست. پس مسلماً می بایست درزمانی که پیشنهاد کارت ویزیت طلافروشی می‌دهید بدین نکته دقت نمایید در ادامه درباره نکته های مختلفی که هنگام چاپ کارت ویزیت طلافروشی می بایست در نظر بگیرید توضیح میدهیم.

پباده سازی کارت ویزیت طلا و جواهرات

خصوصیت طراحی کارت ویزیت طلا جواهرات تبلیغاتی

به عبارتی‌طور که گفته شد کارت ویزیت برای طلافروشی‌ها بسیار اهمیت دارد میتواند به کارکرد اطلاع‌رسانی داشته باشد البته در‌این قسمت درباره این مورد توضیح دهیم که کارت ویزیت بایستی چه خصوصیت‌هایی داشته باشد و بتوان از آن به‌عنوان یکی ابزار های تبلیغ طلافروشی بهره برد. در شرایطی‌که کارت ویزیت این خصوصیت‌ها رو دارا باشد قادر است ابزاری برای تبلیغ باشد در غیر این صورت این کارت‌ها ابزاری چندان نمی‌توانند کارکرد تبلیغاتی داشته باشند بلکه کارکرد های محدودتری دارد. یکی مهم ترین نکته‌هایی که بایستی در کارت ویزیت رعایت شود تا کارایی تبلیغاتی داشته باشد داشتن پباده سازی زیبا و اختصاصی و در حد کالا گران‌بهای طلا جواهرات میباشد.

این مورد منجر میگردد که در شرایطی که کارت ویزیت طلافروشی خویش را به اشخاصی برای معرفی مغازه خود بدهید تا آن ها از طلافروشی شما بازدید داشته باشند، با دیدن کارت که طراحی قشنگ و منحصربه‌شخصی دارند به مغازه طلافروشی جذب شوند. قشنگ بودن فرم کار بسیار اهمیت دارد و میتواند منجر جذب مشتری گردد. ولی به‌غیراز این موضوع که گفته شد نکته های دیگری نیز بایستی در پباده سازی کارت طلا جواهرات لحاظ گردد. خاص و قشنگ بودن یک کارت ویزیت به معنای این نیست که کارت ویزیت کاملی داریم بلکه برای داشتن یک کارت ویزیت کامل که کارکرد تبلیغاتی نیز دارد بایستی نکته‌هایی دیگری را نیز رعایت کرد.

بالابردن اعتبار کارت ویزیت طلا و جواهرات

در صورتی‌که میخواهید کارت ویزیت شما کارکرد تبلیغاتی داشته باشد می بایست سعی نمائید نکته که در طلافروشی شما دارای اهمیت میباشد را به‌طور بسیار خلاصه به‌طوری‌که صرفا به یک‌سری کلمه و واژه و یا این که صرفا یک پاراگراف کوتاه محصور شدند را روی کارت ویزیت درج فرمائید. نکته دارای اهمیت می‌تواند برای طلافروشی های متعدد تفاوت های اساسی داشته باشد. به‌عنوان‌مثال طلافروشی دارای تجربه بسیار بالایی در‌این کار میباشد و میتواند نکته را در کارت ویزیت درج نماید.

و یا این که در شرایطی که فروشگاه‌ای از طلاهایی با طرح‌های منحصربه‌فرد استفاده می‌نماید و می بایست این نکته را درج نماید. این مسئله همان‌طور که گفته شد میتواند شامل نکته های مختلفی بشود. درج کردن این نکته‌ها می تواند به کارت ویزیت عملکرد تبلیغاتی بدهد.ولی می بایست بدین مسئله توجه کرد که صرفا باید نکته های کوتاهی را در کارت ویزیت درج شود و درج کردن نکته های اضافی کاری کاملاً نادرست میباشد.

یکی‌از خصوصیت‌هایی که می توانید در کارت ویزیت برای طلافروشی داشته باشید این است که در طی طراحی کارت ویزیت طلا و جواهرات، مهر طلافروشی در آن حک گردد. این مبادرت سبب ساز میگردد که اعتبار کارت ویزیت شما تا حد زیادی بالا برود و نظر مخاطب را جلب نهاید. همچنین می‌توان از کارت های زیبا و فلزی بهره برد که ماندگاری بالایی داشته باشد.

کارت ویزیت فلزی

طرح لایه باز کارت ویزیت طلافروشی

برای این‌که بدانید طرح لایه باز کارت ویزیت طلافروشی چیست بایستی بامعنی لایه باز آشنا باشید. طرح لایه باز بدین معنا است که اگر شما بخواهید تغییری در کارت ویزیت به وجود بیاورید می‌تواند به‌راحتی این کار را بکنید و از طریق پَروَنجا که در اختیاردارید تغییراتی را اعمال کنید. شما می توانید با دیدن طرح لایه باز کارت ویزیت طلافروشی نمونه موردنظر خود را انتخاب کنید.

این وسیله میتواند به شما بسیار یاری دهد برای همین طراحی‌هایی که کار طراحی مهر طلافروش ، کارت ویزیت جواهری و یا این که طلا و جواهرات کارت می‌کنند همیشه نمونه کارت ویزیت طلافروشی را در اختیاردارند تا به اشخاصی که میخواهند این کارت‌ها را پیشنهاد دهند به‌عنوان نمونه کار نشان دهند تا آن‌ها بتوانند بهتر در این مورد تصمیم بگیرند.

کارت ویزیت طلا و جواهرات

چاپ کارت ویزیت طلا و جواهرات

یکی شیوه های پباده سازی کارت ویزیت به‌صورت کارت ویزیت طلافروشی لایه باز رایگان

میباشد. این طرح منجر میگردد که اشخاص بتوانند پس از مدتی در صورتی قصد انجام تغییراتی بر روی کارت داشته باشند با به کار گیری از آن تغییرات مدنظر را اجرا نهایند. بعدازاینکه تصمیمات موردنیاز را برای پباده سازی کارت ویزیت گرفتید می بایست نوع چاپ را نیز معلوم کنید. در پایین توضیح مختصری در ارتباط دو نوع کاربردی در سبک چاپ‌های کارت ویزیت در اختیار شما قرار داده‌ایم:

چاپ افست

درواقع قدیمی‌ترین طرز‌ چاپ کارت ویزیت مختلف ازجمله کارت ویزیت طلافروشی در ایران میباشد. علت این‌که باوجود قدیمی بودن هنوز این نمونه از چاپ کارت ویزیت رایج میباشد ارزان بودن آن نسبت به بقیه نحوه های چاپ میباشد. ولی این طرز یعنی چاپ افست صرفا برای تعدادهای بالا کارت ویزیت طلافروشی مورداستفاده قرار میگیرد و دستکم میزان سفارش‌ها برای چاپ افست از هزار نسخه شروع میگردد.

چاپ دیجیتال

چاپ دیجیتال برای کارت ویزیت طلافروشی یکی‌از جدیدترین طرز های چاپ میباشد. چاپ دیجیتال طلا و جواهرات کارت‌ها به یاری دستگاه های منحصر به کار گیری می گردد. معمولاً برای چاپ کارت ویزیت طلایی از این روش استعمال می گردد.

مدت زمان تحویل

زمان تحویل کار 3 تا 5 روز کاری  در برخی موارد بسته به سفارش مشتری این مدت زمان بیشتر می شود اگر سوالی داشتید با ما تماس بگیرید. 

آدرس ما در اینستاگرام

مارا در اینستاگرام دنبال کنید و سوالات و سفارشات خود را ثبت کنید