ایده طراحی کارت ویزیت

ایده طراحی کارت ویزیت

توضیحات

ایده طراحی کارت ویزیت می تواند نقش بسزایی در جذب مخاطب داشته باشد از همین رو اغلب کسب و کارها برای سفارش کارت ویزیت به سراغ شرکت های معتبر و باتجربه می روند. به صورت کلی باید در نظر داشته باشید که طراحی شما می بایست به گونه ای باشد که نوع تجارت مد نظر را نشان داده و برای بیننده نیز جذابیت داشته باشد. از همین رو در این مقاله قصد داریم برخی از موارد مهمی که در طراحی کارت ویزیت، توجه به آنها الزامی است را بیان کنیم.

کارت ویزیت کسب‌ وکار خود را به صورت حرفه‌ای چاپ کنید

کارت ویزیت برای این است که مشتری‌های احتمالی شما پس از ترک شما را به یاد بیاورند. بنابراین بسیار مهم است که این کارت ویزیت‌ها عالی به نظر برسند و ارزش نگهداری داشته باشند. زمانی که طراحی کارت ویزیت خود را تمام کردید اطمینان حاصل کنید که چاپ کارت‌های ویزیت شما به صورت حرفه‌ای و عالی انجام شده است.

از رنگ ها به طرز صحیح استفاده کنید

استفاده از رنگ های صحیح در طراحی کارت ویزیت کمک می کند کارت ویزیت شما چشم نواز و خاطره انگیز به نظر برسد. پیشنهاد می شود از ترکیب رنگی استفاده کنید که مختص نام تجاری تان است یا از رنگ هایی استفاده کنید که لوگوی شما را کامل کند و هنگام دیدن کارت ویزیت احساس درستی به مخاطب منتقل شود. هررنگ تأثیر متفاوتی روی کاربر می گذارد بنابراین هنگام طراحی کارت ویزیت حتما به روانشناسی رنگ ها دقت کنید.

ایده طراحی کارت ویزیت

یک عنصر منحصر به فرد اضافه کنید

روش‌های بسیار مختلف و متنوعی برای طراحی کارت ویزیت وجود دارد و افزودن یک عنصر منحصر به فرد برای جلب نظر مخاطب محبوبیت زیادی پیدا کرده است. مواردی مانند برجسته‌سازی، بدلکاری، فویل و غیره می‌تواند به عنوان این عنصر منحصر به فرد استفاده شود. یک عنصر منحصر به فرد انتخاب کنید و فقط از آن استفاده کنید تا جزئیات اصلی کارت ویزیت شما به چشم بیاید. حتی اگر بودجه این کار را دارید نیز سعی نکنید از چند عنصر به صورت همزمان استفاده کنید.

کارت تبلیغاتی برای صنایع خلاق، ویترین استعداد شما خواهد بود.

همانطور که اصطلاح، طراحی کارت تبلیغاتی، نشان می دهد کار در حرفه عکاسی، طراحی یا ارتباطات اغلب به شما خلاقیت بیشتری می دهد تا سبک شخصی خودتان را بیان کنید. کارت تبلیغاتی شما می تواند، شما را به عنوان یک طراح مستقلِ حرفه ای یا دارای یک شرکت کوچک معرفی کند. بنابراین کارتی طراحی کنید که از سبک و شخصیت منحصر به فرد شما برخوردار باشد.

با خلق الگوهای تکرار شونده در لوگو یا با استفاده از ابزارهای تجاری، عمق و مفهوم بیشتری به پس زمینه کارت تبلیغاتی خود اضافه کنید.

اجازه دهید شخصیت تان، راه را به شما نشان دهد. در اولین معرفی رسمی کار خود، باید چیزی منحصر به فرد از کارتان را نشان دهید. طراحی لوگویی که خلاصه ای از مهارت های شما باشد، این شانس را به شما می دهد تا تخصص خود را نمایش دهید پس چنین تخصصی را در جلوی چشم و در کانون توجه قرار دهید.

URL وب‌سایت خود را به صورت برجسته نشان دهید

در این عصر دیجیتال مصرف‌کنندگان بیشتر از طریق تلفن یا کامپیوتر خود به دنبال مشاغل آنلاین هستند، بنابراین باید به کارت ویزیت خود در این زمینه جایگاه ویژه‌‎ای دهید. پس از طراحی وب سایت و تصمیم برای طراحی گرافیکی کارت ویزیت می‌توانید URL سایت‌تان را در قسمت جلوی کارت، زیر لوگو و با فونتی بزرگ‌تر از بقیه اطلاعات شرکت خود قرار دهید تا مطمئن شوید که دیده می‌شود. همچنین می توانید یک کد QR را به کارت ویزیت خود اضافه کنید تا مخاطب با اسکن آن بتواند به وب‌سایت شما برود.

کارت ویزیت خود را تعاملی کنید

روش‌های زیادی برای سفارش کارت ویزیت‌ های تعاملی وجود دارد که می‌تواند به شما کمک کند تا در خاطر مخاطب بمانید و از رقبای خود پیشی بگیرید. به غیر از استفاده از موارد چاپی می‌توانید از ابزارهای آنلاین تخفیفی مثل همان کد QR تخفیف که قبلا گفته بودیم برای ایجاد تعامل با مخاطب استفاده کنید.

ایده طراحی کارت ویزیت

طراحی مفهومی و خلاقانه:

به کارت ویزیتتان اجازه دهید تا با اضافه کردن برخی از خلاقیت ها در آن، از دیگر رقبا جدا شود. برای این کار ممکن است شما به یک آژانس طراحی نیازمند باشید تا با ایده ای بی نظیر این کار را برای شما انجام دهد. این موضوع می تواند یک سرمایه گذاری ارزشمند باشد.

با استفاده از یک محتوای مشخص برای کارت ویزیت، مهارت و خلاقیت خود را به تصویر می کشید و به توانایی های شما اعتماد بیشتری می شود. به لطف فناوری های مدرن ائم از ظاهر طراحی و جنس ها و بافت های متنوع در کارت ویزیت ها می توانید هر خلاقیتی را پیاده سازی کنید. روکش های یووی، روکش های برجسته، طلاکوب کردن کارت ویزیت های با قالب خاص و کارت ویزیت های با متریال های خاص فقط چند پیشنهاد از این دست هستند.

مدت زمان تحویل

زمان تحویل کار 3 تا 5 روز کاری  در برخی موارد بسته به سفارش مشتری این مدت زمان بیشتر می شود اگر سوالی داشتید با ما تماس بگیرید. 

آدرس ما در اینستاگرام

مارا در اینستاگرام دنبال کنید و سوالات و سفارشات خود را ثبت کنید