طراحی کارت ویزیت وکلا

طراحی کارت ویزیت وکلا

توضیحات

سال‌ها پیش زمانی‌که تعداد افراد تحصیل‌کرده‌ کمتر بود، وکلایی که کاربلد بودند، به سرعت بین مردم شناسایی می‌شدند و دیگر نیاز چندانی به بازاریابی و تلاش برای توسعه‌ی پروژه‌های خود نداشتند. اما این روزها بسیاری از مشاغل و حوزه‌های تخصصی همانند حوزه‌های عمومی اشباع شده‌اند و وکلای کاربلد برای این‌که بتوانند پروژه‌های بهتری جذب کنند و موفقیت‌های بزرگ‌تری داشته باشند، مجبور هستند تا از روش‌های مختلف بازاریابی و تبلیغات استفاده کنند.

اطلاعات موجود در طراحی کارت ویزیت وکلا

در طراحی کارت ویزیت وکلا باید اطلاعات خاصی را ذکر کنید. این اطلاعات شامل عنوان شغلی، نام و نام خانوادگی، پایه وکالت فرد مورد نظر، راه‌های ارتباطی، آدرس دفتر وکالت فرد و تخصص وکالت فرد هستند. برخی از وکلا تخصص خاصی در بعضی از پرونده‌های وکالت خود دارند به این موضوع تخصص وکالت فرد می‌گویند. برای راحتی کار افراد مراجعه‌کننده برخی از وکلا این موضوع را روی کارت ویزیت خود ذکر می‌کنند.

البته وجود یا عدم وجود این اطلاعات به سلیقه فرد و طراح است و ممکن است یک وکیل در کارت ویزیت خود علاقه‌ای به نوشتن همه اطلاعات بالا نداشته باشد. نمونه متن کارت ویزیت موسسه حقوقی را در پایین مشاهده می‌کنیم. همان‌طور که مشخص است متن همه کارت ویزیت‌ها با هم یکسان نیست و انتخاب اطلاعات به عهده فرد و طراح است.

طراحی کارت ویزیت وکلا

طراحی کارت ویزیت وکلا کلاسیک

وکلائی که دوست دارند سنتی تر به حساب بیایند ، با شرکت های بزرگتر ، دولت یا موسسات حقوقی که روابط دیرینه با مشتریان یکسانی دارند ، باید این نوع کارت ویزیت را در نظر بگیرند زیرا کارت های کلاسیک بی انتها هستند و تغییرناپذیر هستند.  کارت های ویزیت کلاسیک وکلا اغلب تک رنگ هستند و تایپوگرافی معمولاً از سری های زیبا برای فونت ها ساخته می شود. از آنجا که این کارت ها اغلب کاملاً ساده هستند ، قلم ها نقشی اساسی دارند. ترکیب رنگی ترجیحی برای این کارت ها رنگ های طلایی و مشکی یا آبی و سفید است.

کارت‌های ویزیت مبتکرانه برای وکلا

وکیل‌هایی که به دنبال مشتریان بالقوه هستند، باید به سمت این نوع از طراحی‌ها حرکت کنند. در واقع، این نوع از کارت‌های ویزیت به مخاطبان شما نشان می‌دهد که شما می‌توانید خارج از چارچوب فکر کنید. این طرح برای وکلایی که به صورت انفرادی کار می‌کنند و می‌خواهند متفاوت‌تر از بقیه باشند، گزینه‌ی بسیار مناسبی است. در این کارت‌ها معمولا از رنگ‌های روشن، اشکال غیررسمی و روش‌های خاص استفاده می‌شود.

رنگ مناسب برای طراحی کارت ویزیت وکلا

طراحی کارت ویزیت وکلا باید با رنگ‌های مناسبی انجام شود. رنگ‌های رسمی و خنثی برای کارت ویزیت وکلای دادگستری بسیار مناسب هستند. رنگ‌هایی مانند سفید، مشکی، طوسی، کرم، قهوه‌ای، زرشکی و غیره برای کارت ویزیت وکلای دادگستری گزینه خوبی هستند. نمونه کارت ویزیت مشاور حقوقی و وکلای دادگستری را در ادامه مشاهده می‌کنید.

کارت ویزیت مدرن وکلا

این سبک از کارتهای بازرگانی وکالت برای کسانی ایده آل است که می خواهند بگویند که می توانند با خواسته های امروز سازگار شوند ، حتی اگر به تجارت جهان قدیم تعلق داشته باشند. این کارت ویزیت ها حداقل با یک یا دو رنگ متن و پس زمینه حداکثر طراحی شده اند. آنها تمایل به داشتن اشکال هندسی و خطوط تمیز و عاری از بافت یا سایه زنی زیاد دارند. برخلاف کارتهای بازرگانی سنتی برای وکلا ، کارتهای تجاری مدرن وکلا حاوی متن زیادی فراتر از نام شرکت نیستند. این کارت ها برای شرکت های حقوقی جوانی که دوست دارند با صنایع جدیدی مانند فناوری ، با هنرمندان و بسیاری از صنایع دیگر که اولویت با همگام بودن با زمان را دارند کار کنند ، انتخاب بسیار خوبی است.

طراحی کارت ویزیت وکلا

نکات نهایی در طراحی کارت ویزیت وکلا

در طراحی کارت ویزیت وکلا باید به جزئیات توجه زیادی کنید. تمام اطلاعات و نقوش روی کارت باید به دقت نوشته شوند و از هرگونه غلط املایی و اشتباهات رایج باید جلوگیری شود. برای این کار باید کارت ویزیت خود را چندین بار چک کنید و سپس برای چاپ آن اقدام کنید. سعی کنید از فونت‌های نرم و خوانا استفاده کنید و تا می‌توانید استفاده از چند فونت را به حداقل برسانید.

 در نمونه کارت ویزیت مشاور حقوقی اغلب فونت‌هایی مانند بی نازنین و بی یکان را مشاهده می‌کنید. این فونت‌ها در کنار جذابیت زیادی که دارند خوانا نیز هستند. سعی کنید از طرح‌ها و متریال‌های خلاقانه استفاده کنید. این کار جذابیت کارت ویزیت شما را چند برابر خواهد کرد. کارت ویزیت‌های مدرن سبک مناسبی برای این نوع کارت ویزیت‌ها است. بهتر است سبک خاصی که علاقه زیادی به آن دارید را در نظر بگیرید و کارت ویزیت خود را طبق همین سبک طراحی کنید.

سبک مناسب برای طراحی کارت ویزیت وکلای دادگستری مدرن، کلاسیک، مینیمالیست و سه بعدی است. در طراحی کارت ویزیت وکلا بهتر است از طرح‌های ساده‌ای استفاده کنید. طرح‌های ساده طرفداران زیادی دارند و دیرتر از مد می‌افتند. استفاده از لوگو روی کارت ویزیت آن را شیک‌تر می‌کند. البته اگر شما لوگوی خاصی در نظر ندارید با طراح خود مشورت کنید و لوگوی مورد نظر خود را نیز طراحی کنید.

مدت زمان تحویل

زمان تحویل کار 3 تا 5 روز کاری  در برخی موارد بسته به سفارش مشتری این مدت زمان بیشتر می شود اگر سوالی داشتید با ما تماس بگیرید. 

آدرس ما در اینستاگرام

مارا در اینستاگرام دنبال کنید و سوالات و سفارشات خود را ثبت کنید