چگونه کارت ویزیت طراحی کنیم

چگونه کارت ویزیت طراحی کنیم

توضیحات

طریقه طراحی کارت ویزیت به صورت حرفه ای

چگونه کارت ویزیت طراحی کنیم : همیشه طريقه طراحي کارت ويزيت برای بسیار از افراد مبهم بوده و قادر نیستند مانند یک طراح حرفه ای ایده های خلاقانه و نو از خود بدهند، به طور معمول برای اینکه طريقه طراحي کارت ويزيت را فرا بگیرید بهتر است که در وهله ی اول اعتماد به نفس داشته باشید و با تمرکز بر روی کار خود فکر کنید و ایده هایی که به ذهن شما خطور می کند بر روی کاغذ و برنامه مورد نظر بیاورید، شاید ساعت ها به طرح خود بیندیشید و چیزی به ذهن شما خطور نکند اما باید این موضوع را به خوبی به یاد داشته باشید که آثار خوب همیشه با صبر و شکیبایی به دست می آید و صرفا با عجول بودن نمی توان به یک طراح حرفه ای تبدیل شد.

چگونه کارت ویزیت طراحی کنیم

رنگ بندی مناسب برای کارت ویزیت با رعایت اصول برندینگ

رنگ ها در محتوای بصری اولین حرف را می زنند و حرف های مهمی را منتقل می کنند. انتخاب رنگ های سرد و گرم در هر تصویری باعث واکنش های متفاوت می شوند. استفاده از رنگ ها در کارت ویزیت هم اهمیت بسیاری دارد. بنابراین بهتر است در طراحی کارت ویزیت یک رنگ خاص را با توجه به برند خود انتخاب کنید. کارت ویزیت اولین ابزار تبلیغاتی در تعامل های رسمی محسوب می شود. به همین دلیل باید از رنگ های مناسب و هماهنگ با برندینگ و اهداف سازمان در طراحی کارت ویزیت استفاده کنید.

یکی از مهم ترین عواملی که در ظاهر کارت ویزیت ها دخالت دارد کیفیت چاپ کارت ویزیت است. کارت ویزیت معمولا از چندین رنگ مختلف تشکیل شده است و باید حتما در هنگام چاپ کیفیت و شفافیت رنگ ها حفظ شود. به همین علت باید چاپ کارت ویزیت را به مجموعه های حرفه ای بسپارید.

نکات طلایی طراحی کارت ویزیت

اما کلام اصلی و قصد ما از نوشتن این پست کسانی هستند که رده شغلی بالاتری دارند ، مانند مدیر شرکت و کارمندانش ، تجار ، آی تی منها و هزاران شغلی که کارت ویزیت معرف شخصیت و پرستیژ کاریشان است و مشتری و طرف مقابلشان با این کارت قرار است که با شرکت و شخص شما کار کند پس سعی کنید همانند خود ظاهری شیک ، ساده و گران قیمت داشته باشد تا تفاوتی با کارتهایی که لای درب منازل میگذارند داشته باشد ، با این مقدمه چند گزینه مهم که یک کارت ویزیت استاندارد و زیبا باید داشته باشد را برایتان بازگو خواهیم کرد.

 از طرح های آماده و موجود در اینترنت به هیچ عنوان استفاده نکنید زیرا کلیت کار را زیر سئوال می برد.

 طراحی کارت ویزیت خود را به طراحی که در این زمینه مهارت دارد بسپارید و از ایده های طراح استقبال کنید.

 از رنگ های تیره بخصوص تمپلات مشکی تا حد امکان استفاده نکنید چون در مانیتور جذاب و در چاپ بور درمی آید.

 به هیچ عنوان از عکس در کارت خود استفاده نکنید که سطح کار را بسیار پایین می آورد.

تا حد امکان سعی کنید سفیدی قالب کار شما باشد و از رنگ سازمانی خود به صورت تمپلات در سوی دیگر کارت ویزیت استفاده کنید و با لوگوی سازمانتان هم میتوانید این تکنیک را استفاده نمایید.

 اجزای تشکیل دهنده کارت ویزیت شامل : لوگو و نام شرکت ، تلفن ، فکس ، آدرس محل کار و در مواقعی شماره موبایل یا سمت شخص دارنده کارت است.

از توضیح خدمات و شرح کار و پیشه خود و هر چیزه اضافه دیگر پرهیز کنید.

 از فونتهای استاندارد و خوانا استفاده کنید و سایز حروف خود را نه بزرگ و نه خیلی کوچک انتخاب کنید و از متن رنگی پرهیز کنید.

 اگر هزینه چاپ برایتان مهم نیست کارت ها را در فرم اختصاصی چاپ کنید و سعی کنید از رنگهای ساختگی و پنتون آن هم به تعداد محدود استفاده کنید.

چگونه کارت ویزیت طراحی کنیم

سایز کارت ویزیت را تعیین کنید

بعد از انتخاب شکل کارت ویزیت نوبت به انتخاب سایز آن است.سایز کارت ویزیت ها در کشور های مختلف متفاوت است و شما باید بنا به استاندارد های کشور خود کارت ویزیت ها را چاپ کنید.حتی سایز کارت ویزیت در شرکت های مختلف متفاوت است،بنابراین بهترین کار این است که قبل از شروع به طراحی کارت ویزیت،راهنمای طراحی و یا قالب آماده طراحی را از سایت مورد نظر دریافت کنید.

مدت زمان تحویل

زمان تحویل کار 3 تا 5 روز کاری  در برخی موارد بسته به سفارش مشتری این مدت زمان بیشتر می شود اگر سوالی داشتید با ما تماس بگیرید. 

آدرس ما در اینستاگرام

مارا در اینستاگرام دنبال کنید و سوالات و سفارشات خود را ثبت کنید