کارت ویزیت خاص

کارت ویزیت خاص

توضیحات

تحلیل نمونه‌هایی از طراحی کارت ویزیت خاص:

در طراحی کارت ویزیت خاص هر چه نمونه‌های بیش‌تری را ببینیم بهتر میباشد. بدین ترتیب در‌این قسمت نمونه‌هایی از کارت ویزیت‌های خاص و لاکچری را تحلیل و بررسی میکنیم.

کارت ویزیت خاص

کارت ویزیت خاص

طراحی کارت ویزیت خاص بالا در عین ساده بودن بسیار قشنگ میباشد:

 این کارت ویزیت با ترکیب رنگ‌های سفید و نسکافه‌ای بسیار خاص و جالب میباشد. فونتی که در‌این کارت ویزیت به کار رفته رسمی و ساده میباشد. طرز چینش اطلاعات در بیزینس کارت بالا رسمی میباشد و نسبت محتویات و فضاهای خالی به خوبی رعایت شد‌ه‌است. اطلاعات به اندازه کافی است و با سبک مدرن چیده گردیده است. در‌این کارت ویزیت بهتر بود از لوگو و شعار خاصی استفاده می شد. در این صورت کارت ویزیت خاص تر می‌شد و تاثیر بهتری روی افراد مختلف می‌گذاشت.

کارت ویزیت خاص و جذاب

کارت ویزیت خاص

طراحی کارت ویزیت خاص که در بالا مشاهده می کنید، به بهترین شکل انجام یافته است :

 در‌این کارت ویزیت ترکیب رنگ مشکی و طلایی را میبینیم. همان‌طور که می دانید رنگ طلایی جز لاکچری‌ترین رنگ‌ها بوده و مخصوصا ترکیب آن با مشکی اثر لوکسی را به وجود می آورد. درین کارت ویزیت از لوگویی مربوط به بیزنس شخص استفاده شده است .

 یکی‌از دیگر نکات مثبتی که در این کارت ویزیت وجود دارد، استفاده از دو طرف کارت میباشد. این کار کارایی و جذابیت کارت ویزیت‌ها را تا حد زیادی ارتقاء میدهد. شیوه چیدمان اطلاعات در‌این کارت ویزیت دیدنی و منحصربه‌فرد میباشد که تاثیر خوبی روی اشخاص مختلف داراست.

طراحی کارت ویزیت خاص وجذاب

کارت ویزیت خاص

طراحی کارت ویزیت خاص بالا در عین سادگی جذابیت بسیار زیادی دارد:

 این طراحی با مدل امروزی و لاکچری که دارد بار دیگر اثبات کرد که ترکیب رنگ طلایی با رنگ‌های متفاوت نتیجه‌ای بهتر خواهد داشت. ترکیب رنگ‌های سفید و طلایی در کارت ویزیت بالا نیز نتیجه‌ای عالی داشته است .

 درین کارت ویزیت از فویل طلایی براق و مات استفاده شده که جذابیت لوگو را بیش‌تر نموده است. تعیین متریال درین نوع بیزینس کارت درست است و جنس خاص متریالی که از آن مصرف شده این کارت ویزیت را دوست داستنی‌تر نموده است. انتخاب فونت عنوان شغلی نیز به زیبایی صورت گرفته و تاثیرگذاری کارت ویزیت را ارتقاء داده است . به صورت کلی این کارت ویزیت در عین حال که ساده و امروزی طراحی گردیده‌است، لاکچری و لوکس نیز می باشد.

کارت ویزیت خاص و دیدنی

کارت ویزیت خاص

طراحی کارت ویزیت خاص که در بالا مشاهده می کنید،شیک و زیبا میباشد:

 طرح کارت ویزیت لوکس بالا با جذابیت بسیار زیادی داراست. پباده سازی گرافیکی این کارت با شکل‌های لوزی و براق میباشد. لوگویی که درین کارت ویزیت به کار رفته با شکل لوزی‌های روی کارت تضاد زیبایی را ایجاد نموده است. رنگ این کارت ویزیت با ترکیب مشکی و طلایی لاکچری و خاص میباشد.

نحوه چینش اطلاعات در سمت راست کارت ویزیت میباشد و اطلاعات تماس با اعلان‌های مخصوص به موارد ذکر شده که منجر می گردد بیننده زودتر این اطلاعات تماس را متوجه گردد. میزان فضاهای خالی در‌این کارت ویزیت اندازه مناسبی داشته و زیبایی کارت ویزیت را چند برابر نموده است.

بررسی انواع طراحی کارت ویزیت خاص :

کارت ویزیت خاص

طراحی کارت ویزیت خاص

طراحی کارت ویزیت خاص که در بالا مشاهده می کنید نیز بسیار لاکچری میباشد. این کارت ویزیت زیبا با رنگ‌های سپید و طلایی طراحی شد‌ه‌است. مدل طراحی بیزینس کارت لاکچری بالا امروزی و نزدیک به مینیمالیسم میباشد. به همین جهت زیبایی خاصی داراست. همان‌طور که میدانید طراحی ساده تزیینات کم اصول طراحی به سبک مدرنیته میباشد.

 این اصول در کارت ویزیت بالا به خوبی رعایت شد‌ه‌است. در‌این کارت ویزیت نیز از هر دو سمت کارت مصرف شده و همین کار زیبایی کارت را چند برابر نموده است. شیوه چینش روی کارت ویزیت سمت راست و پایین بوده و نسبت فضای خالی به محتویات کارت ویزیت بیش‌تر میباشد. دلیل بیش‌تر بودن نسبت بین اطلاعات و فضاهای خالی سبک مدرن کارت ویزیت میباشد. لوگویی که در بیزینس کارت بالا استفاده شده نیز دیدنی بوده و مرتبط به حرفه و شغل شخص میباشد.

کارت ویزیت خاص

کارت ویزیت خاص

طراحی کارت ویزیت خاص بالا بسیار زیبا و خاص میباشد. این کارت ویزیت با رنگ خاصی که داراست بسیار خاص و لوکس میباشد. در‌این کارت ویزیت ترکیبی از سه رنگ سبز، سفید و طلایی بوده که جذابیت کارت ویزیت را چند برابر نموده است. در‌این کارت ویزیت لوگوهای زیبایی طراحی گردیده و شیوه چیدمان اطلاعات و فونتی که برای اطلاعات تماس، اسم شخص و عنوان شغلی استفاده شده، جذاب میباشد. این نوع کارت ویزیت بسیار خاص بوده که معمولا همه آن را می‌پسندند.

کارت ویزیت لاکچری

کارت ویزیت خاص

پباده سازی کارت ویزیت لاکچری که در بالا مشاهده میکنید، جذاب میباشد. این نوع کارت ویزیت ترکیبی از سه رنگ دیدنی طلایی مشکی و زرشکی میباشد. رنگ زرشکی نیز جز رنگ‌های لوکس بوده و زیبایی منحصر به فردی دارد. در‌این کارت ویزیت نیز اطلاعات تماس با اعلان‌های مخصوصی نوشته شده‌اند که منجر گردیده تلاش کارت ویزیت بالاتر برود. چون در‌این نوع پباده سازی‌ها شخص بیننده در همان نگاه نخستین اطلاعات را کسب می‌نماید. شیوه چیدمان اطلاعات نیز جذابیت متعددی دارد.

کارت ویزیت شیک

کارت ویزیت خاص

پباده سازی کارت ویزیت خاص بالا با جنسی خاص و زیبا صورت گرفته است . این نوع کارت ویزیت‌ها جذابیت متعددی داشته و بسیار جالب میباشد. کارت ویزیت بالا طراحی زیبایی دارد و اطلاعات نیز به خوبی چیده شده است. ترکیب زرد رنگ و نقره‌ای زیبایی خاصی به‌این کارت ویزیت بخشیده است .

مدت زمان تحویل

زمان تحویل کار 3 تا 5 روز کاری  در برخی موارد بسته به سفارش مشتری این مدت زمان بیشتر می شود اگر سوالی داشتید با ما تماس بگیرید. 

آدرس ما در اینستاگرام

مارا در اینستاگرام دنبال کنید و سوالات و سفارشات خود را ثبت کنید