نکات طراحی کارت ویزیت سالن زیبایی

کارت ویزیت سالن زیبایی

توضیحات

برای طراحی کارت ویزیت سالن زیبایی زنانه می بایست نکات خاصی را رعایت نمائید. این نکات به شما برای جذاب‌ شدن کارت ویزیت شما رایاری می‌نماید. به همین علت درک کردن این نکات یک قدم برای داشتن کارت ویزیت حرفه‌ای و دیدنی میباشد. کارت ویزیت جذاب و شیک  یکی‌از نیازهای مهم برای هر کسب و کاری میباشد مخصوصا برای سالن‌های زیبایی  زنانه کارت ویزیت بسیار موردنیاز و ضروری میباشد.

کارت ویزیت سالن زیبایی

فاکتور های مهم و موثر در طراحی کارت ویزیت سالن زیبایی زنانه‌‌

برای طراحی کارت ویزیت سالن زیبایی زنانه باید نکات ریز و مهی را مدنظر قرار داد، زیرا خانم ها به دلیل ریز بین بودن و به جزئیات خیلی توجه دارند و برای جذب کردن آن ها باید طراحی بی نقص و ظریفی را انجام دهید تا بتوانید در جلب کردن نظرشان موفق باشید.

کارت ویزیت سالن زیبایی زنانه باید دارای طراحی و رنگ بندی متناسب با مد روز و سلیقه ی مشتریان باشد.

نکته ی دیگر دقت به اندازه مناسب و شکل کارت ویزیت می باشد که امروزه در طراحی بعضی کارت ویزیت ها خلاقیت های خاصی دیده می شود که باعث خاص بودن آنان می گردد و از دیگر کارت ها متفاوت می شوند.

استفاده از رنگ های درست و گیرا طبق اصول روانشناسی رنگ ها در طراحی به جذابیت هر چه تمام تر کارت ویزیت سالن زیبایی زنانه و زیبایی آن کمک شایانی می کند. به طور مثال رنگ بنفش فردیت، خاص بودن و منحصر به فرد بودن را به مخاطب القا می کند. بنابراین استفاده از رنگ بنفش در طراحی ظاهر کارت ویزیت خود می تواند نشان دهنده این باشد که سالن زیبایی شما جزو بهترین ها و خاص ترین آرایشگاه های زنانه است.

باید توجه داشت که سادگی در طراحی کارت، جذابیت آن را بالا می برد، بنابراین باید در طراحی، حجم اطالاعات را به نحوی کم کنید که هم سادگی را رعایت کنید و هم اطلاعات کافی را به مخاطب برسانید. تنها در این صورت است که می توانید با واضح بودن کارت ویزیت خود در عین سادگی نظر مخاطبین را جلب کنید.

انتخاب لوگوی مناسب با طراحی جالب و رنگ بندی عالی از اهمیت بالایی برخوردار است. برای یک مخاطب در نگاه اول به کارت ویزیت لوگوی آرایشگاه خود نمایی می کند. بنابراین لوگوی سالن زیبایی زنانه با طرحی جذاب وخاص به موفقیت شما در جلب مشتری کمک زیادی می کند.

به کار گرفتن تصویر های خیالی مانند موهای بلند تاب خورده یا تصویری از نیم رخ مینیاتوری یک بانو در طراحی کارت ویزیت بسیار گیرا و جذاب می باشد.

در طراحی کارت ویزیت می توان از ابزار مورد استفاده در این حرفه نیز کمک بگیریم مانند قیچی و شانه یا لوازم آرایشی و یا رنگ های متنوع برای مو که زیبایی کارت ویزیت را برای مخاطب چندین برابر می کند

ساده بودن جذابیت کارت شما را افزایش می دهد

وقتی در طراحی کارت ویزیت سالن زیبایی زنانه تمام خدمات سالن زیبایی ذکر می‌شود، مشتری شما برای انجام سایر خدمات نیز مشتاق می‌شوند. البته ممکن است خدمات و فعالیت‌‌های یک سالن زیبایی زنانه تعدا زیادی باشد. در این صورت باید توجه کنید اطلاعات بیش از حد و در نتیجه کارت ویزیت شلوغ اصلا جذاب نیست.

به همین دلیل باید از حجم اطلاعات کم کنید تا کارت ویزیتی جذاب و شیک تری داشته باشید. در سایت‌های مختلف دانلود رایگان طرح لایه‌باز کارت ویزیت سالن زیبایی زنانه موجود است اما شما باید اطلاعات کافی درباره ی یک کارت ویزیت خوب را داشته باشید تا بتوانید بهترین را انتخاب کنید.

عبارت تبلیغاتی یا تگ‌لاین سالن زیبایی

داشتن جملات تبلیغاتی یا تگ‌لاین در متن کارت ویزیت سالن زیبایی زنانه کاملا اختیاری است اما این عبارت کوتاه که نشان‌دهنده نوع خدمات شما است می‌تواند ارتباط شخصی‌تری با مخاطب برقرار کند. به‌عنوان‌مثال اشاره کردن به زیبا کردن بیرون به‌اندازه زیبایی درون یا زیبا بودن همه انسان‌ها جدا از سن، جنس، و نژاد یکی از محبوب‌ترین عبارت‌های تبلیغاتی این روزها هستند. این عبارت‌ها کمک می‌کنند که مشتری دید شخصی‌تری نسبت به کسب‌وکار شما داشته باشد و ارتباط عمیق‌تری با شما برقرار کند. اسم سالن، طراحی لوگو و تگ‌لاین همه باید در یک راستا باشند و یکدیگر را کامل کنند.

کارت ویزیت سالن زیبایی

طراحی کارت ویزیت سالن زیبایی زنانه:

طراحی کارت ویزیت سالن زیبایی زنانه بالا با رنگ خاصی انتخاب شده است. این رنگ در کنار رنگ سفید کنتراست زیبایی دارد. طرح روی کارت ویزیت بالا با وجود این که با حرفه آرایشگری هم‌خوانی دارد اما این طرح جذاب نیست. بهتر است که طرح روی کارت ویزیت جذاب و زیبا انتخاب شود.

هم‌چنین اطلاعات موجود در کارت ویزیت بالا بسیار کم است و بهتر است که از جملات تشویق‌کننده وتبلیغاتی روی کارت ویزیت استفاده کنید. البته طرح‌های روی کارت ویزیت می‌تواند نشان‌دهنده خدمات موجود در کارت ویزیت نیز باشد. مثلا سالن زیبایی که خدماتی مانند کاشت ناخن و کاشت مژه در آن انجام می‌شود می‌تواند از طرح‌ها و تصاویر مژه، ناخن، لاک روی کارت ویزیت خود استفاده کند.

جمع بندی از کارت ویزیت سالن زیبایی زنانه

با در نظر گرفتن تمامی مواردی که در بالا گفته شد می توان صاحب بهترین، موفق ترین و موثر ترین کارت ویزیت سالن زیبایی زنانه شد و در سطحی بالاتر از سطح رقبای خود ایستاد. امید است با به کار گیری مطالب بالا بتوانید کارت ویزیتی در خور شایستگی سالن زیبایی زنانه ی خود تهیه فرمایید

مدت زمان تحویل

زمان تحویل کار 3 تا 5 روز کاری  در برخی موارد بسته به سفارش مشتری این مدت زمان بیشتر می شود اگر سوالی داشتید با ما تماس بگیرید. 

آدرس ما در اینستاگرام

مارا در اینستاگرام دنبال کنید و سوالات و سفارشات خود را ثبت کنید