کارت ویزیت لوکس

کارت ویزیت لوکس

توضیحات

کارت‌ ویزیت لوکس قدرتمندترین ابزار بازاریابی مستقیم برای صاحبان مشاغل میباشند. برای پیشرفت و معرفی برندتان لازم میباشد که اقدام به چاپ کارت ویزیت  نمائید.کارت ویزیت کارت ویزیت لوکس خاص و متفاوت می تواند نظر مخاطب را جلب‌ کرده و منجر ماندگار‌ شدن برندتان در ذهن مخاطب‌ گردد.

کارت ویزیتی که ما به مخاطبانمان ارائه میدهیم در جلب نظر و آشنایی آنها با ما و کسب و کارمان تاثیر زیادی داراست. به همین دلیل بایستی در‌پی طراحی و چاپ کارت ویزیتی باشیم که کیفیت و جذابیت بالایی داشته باشد.

امروزه تنوع طرح و ویژگی‌های گوناگون کارت ویزیت ها، منجر به وجود آمدن نمونه‌های مختلفی از آنان در بازار گردیده‌است، برای همین ما در این مقاله میخواهیم بعضی از این طرح‌های جالب را با هم بررسی کنیم.

در صورتیکه یک کسب و کار جدید را راه‌اندازی کرده‌اید و تحت عنوان یک فریلنسر (خوداشتغال) کار میکنید، باید آن را جذاب نمائید. شما می بایست خود را به بازار عرضه نمایید تا عموم از وجود مشاغل یا این که سرویس ها شما با خبر شوند. روش‌های زیادی وجود دارد که از طریق آن‌ها می توانید نام‌و‌نشان برند خود را بسازید. ولی وقتی نوبت به یک تجسم شخصی واقعی و برداشت اولیه‌ی محکم میرسد، هیچ‌چیز به اندازه کارت های ویزیتِ خلاقانه نمی‌تواند به شما یاری دهد.

کارت ویزیت لوکس

نکات طراحی کارت ویزیت لوکس

هرچند این قضیه سلیقه ای میباشد البته به نظر من دوران طراحی کارت ویزیت های شلوغ، با دنیایی از المان های گرافیکی تمام شده است و جهان به سمت بهره بردن از زیبایی نهفته در سادگی پیش می رود.

سعی کنید کارت ویزیت شما متفاوت باشد تا در ذهن بماند.

استفاده از رنگ سازمانی خود را فراموش نکنید.

اگر کارت ویزیت شما، یک کارت سازمانی میباشد، لوگوی سازمان مطبوع حتما باید در کارت قرار گیرد.

از تعداد رنگ زیادی استفاده نکنید. کارت ویزیت شما شهر بازی نیست که ۷ رنگ داشته باشد.

در تهیه و تنظیم کارت ویزیت خساست به خرج ندهید و یک کارت با جنس عالی تهیه کنید. جنس نامناسب کارت حس گیرنده را خراب می کند.

سایز مناسبی تعیین نمایید. مخصوصا اگر او‌لین بار شماست، بهتر است حواستان باشد موقع برش سایز کارت کمی کوچکتر می‌شود.

حواستان باشد موقع پباده سازی کارت ویزیت هیچ المانی به لبه ها نچسبیده باشد. به دلیل آنکه موقع برش بخشی از المان را از دست خواهید داد.

به یک نوع کارت ویزیت بسنده نکنید.

بسته به کارایی هایی که برای کارتتان متصور هستید، از انواع مختلفی از کارت ویزیت استفاده فرمایید.

اسم شما در کارت ویزیت مهم ترین عنصر میباشد. پس مطمئن گردید که در پباده سازی کارت ویزیت از اندازه قابل قبولی برای اسم خود استفاده نموده اید.

هرچند خیلی طبیعی میباشد البته یادتان نرود که کارت ویزیت بایستی حتما پل های ارتباطی شما‌را ایجاد نماید.

حواستان باشد کارت ویزیت برند یا این که نشان تجاری شمارا به خوبی نشان دهد.

کارت ویزیت را با برشور یا کاتالوگ اشتباه نگیرید و از تایپ کردن متن های طولانی خودداری کنید.

پشت کارت ویزیت میتواند اطلاعات بیشتری از خدمات شما به مشتری بدهد.

درصورتی که در فضای بین المللی کار میکنید، حواستان باشد یا کارت ویزیت مجزا به زبان انگلیسی داشته باشید.

یا این که پشت کارت را به زبان انگلیسی پباده سازی نمائید.

چنانچه تجارت جدی دارید، قطعا سالانه بیش تر از ۱۰۰۰ کارت استفاده خواهید کرد. در صورتیکه غیر از این میباشد، سعی نمایید کمی بازنگری انجام دهید.

از افکت طلاکوب در چاپ کارت ویزیت استفاده کنیم

از گذشته دور تا به امروز، استفاده از طلاکوب بر روی اقلام اداری، یک احساس لاکچری را به مخاطبان انتقال می‌دهد. مسلما تجربه نموده اید که هنگامی یک کارت ویزیت را در دستان خویش میگیرد که بر روی آن طلاکوب انجام شده است ، احساس خاص بودن و اعتبار بالای آن مجموعه در درون شما تداعی می‌گردد.

کارت ویزیت لوکس

یک برش خاص برای کارت ویزیت خود ایجاد کنید

کارت ویزیت های برش خاص را می توان یکی‌از جدیدترین تولیدات کارت ویزیتی در ایران دانست. شما میتوانید در‌این محصول هر برش خاصی که مد نظرتان می‌باشد بر روی کارت ویزیت پیاده فرمائید. به طور مثال در‌حالتی که مالک یک رستوران میباشید و می‌خواهید برای مجموعه کارت ویزیت تنظیم نمائید، میتوانید یک کارت ویزیت به صورت قابلمه را برای کارت ویزیت خود برش بزنید.

کارت ویزیت هایی که با برش خاص در دستان مشتریان قرار میگیرند، تا مدت ها در خاطر مخاطبان شما ثبت می‌شوند. از این رو میتوانند نوید بخش یک کارت ویزیت لوکس و خاص برای مجموعه شما باشند.

مدت زمان تحویل

زمان تحویل کار 3 تا 5 روز کاری  در برخی موارد بسته به سفارش مشتری این مدت زمان بیشتر می شود اگر سوالی داشتید با ما تماس بگیرید. 

آدرس ما در اینستاگرام

مارا در اینستاگرام دنبال کنید و سوالات و سفارشات خود را ثبت کنید